Мета викладання навчальної дисципліни “Друга ділова іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька)” підпорядкована завданням підготовки бакалаврів у галузі міжнародних відносин і тісно пов'язана з обраною спеціалізацією. Програма реалізується шляхом досягнення таких цілей:
1. Практична: формувати у студентів загальні та професійно орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.
2. Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, компетенцію існування та вміння вчитися); забезпечувати інтегративність навичок і вмінь, теорії й практики, реалізацію міжпредметних зв’язків; сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання в академічному та професійному середовищі як під час навчання в ЦНТУ, так і після отримання диплома про вищу освіту.
3. Пізнавальна: залучати студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей; ознайомити студентів з національно-культурними особливостями країни, мова якої вивчається.
4. Розвиваюча: допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення мови.
5. Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.
6. Соціокультурна: досягати широкого розуміння важливих і розпланованих міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
7. Виховна: сприяти формуванню у студентів позитивного ставлення та поваги до звичаїв, традицій, культурного надбання країни, мова якої вивчається.
1. Практична: формувати у студентів загальні та професійно орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.
2. Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, компетенцію існування та вміння вчитися); забезпечувати інтегративність навичок і вмінь, теорії й практики, реалізацію міжпредметних зв’язків; сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання в академічному та професійному середовищі як під час навчання в ЦНТУ, так і після отримання диплома про вищу освіту.
3. Пізнавальна: залучати студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей; ознайомити студентів з національно-культурними особливостями країни, мова якої вивчається.
4. Розвиваюча: допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення мови.
5. Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.
6. Соціокультурна: досягати широкого розуміння важливих і розпланованих міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
7. Виховна: сприяти формуванню у студентів позитивного ставлення та поваги до звичаїв, традицій, культурного надбання країни, мова якої вивчається.
- Викладач: Пилипенко Віктор Михайлович